Monday, December 27, 2010

esei :: saya suka dia

dulu saya kenal dia sebagai kawan, lepas tu jadi kawan baik...lepas stpm saya bekerja dan dapat cuti hari isnin. setiap isnin saya xakan lepas untuk bejumpa dengan dia. kiteorang pergi semua tempat, kadang-kadang pusing-pusing aja tapai kadang dia pun tolong saya bekerja. kiteorang jalan-jalan dengan kereta kancil warna biru yang saya sayang tapi sekarang dah dijual kepada mak sedara saya, kereta itu sudah jadi pondan, sy xsuka tengok kereta itu sekarang, kereta itu da jadi pondan, selepas itu dia dapat sambung belajar ke oversea, jauh meninggalkan ku sendiri, ku kesepian bila melihat dia bahgia bersama si dia, tp aku buat xtahu aja...2 tahun kemudian dia pulang, terubat rindu pada si dia. tapi aku buat xtahu aja, jumpa dia buat kali pertama selepas 2 tahun buat aku berdebar, malu pun  ada sekupang, tp cover jea. lepas tu terus kuar banyak kali, bajet dating lah ni. dating punyer dating buat aku rasa gatal nak berbini.hahahahahahaha..selepas itu hanya aku dan dia aja tahu cerita selanjut nya...(malas nak sambung cerita sebenarnya)

4 comments:

  1. pergh!! romantik abe kimi kito. crito la lagi weh

    ReplyDelete
  2. hehehehe...malu lah yie...ore ajop g jeram ai tu xse.hehehe

    ReplyDelete
  3. buke xsey..xdey maso daa...nati smula2

    ReplyDelete
  4. bereh yie..nanti kito kumpul belako...

    ReplyDelete