Monday, June 6, 2011

moment :: childhood memoirs

hehehehe....sekarang bru dapt update blog sebb new post buat hall

kali ni nak tunjuk makanan yang family aku marah kalau nak mkan masa kicik-kicik dulu

tapi aku beli juga

tapi beli dekat rumah kawan aku dulu kira 500 m dari aku,500 m tu da jauh tau bagi budak umur 5 tahun.kih3

sebab penjaja tu jual guna motor jadi kena kejar lah takut terlepas

sekrang dierang xlalu da depan2 rumah ni

dierngn jual dekat tepi2 pantai saja

bila ada kerja luar, apa lagi, ponteng lah kejap cari makanan yang memang2 xdpt kat bandar

ada orang xsuka mkan sebab kata kotor tapi aku rasa tak kot

tu taktik2 family xnak bagi  budak2 beli

lagi satu cakap penjual tu suka culik budak2

lagi satu cakap makanan tu da kena peluh penjual

bagi adik2 yang baca entry ni

tu semua tipu xnak bagi adik2 beli,kah3

tapi baik adik2 makan sayur, biar otak cargas sikit

bila da besar macam abang baru makan yea

kah3



6 comments:

  1. ah! shit! mana aku nak cari benda alah ni sekarang ni! rndu nak makan plak!

    ReplyDelete
  2. hahahaha..cepat2 ler datng kb..kih3

    ReplyDelete
  3. adoiii kimi teringinyer nk mkn eskem tu...ssh nk cr skang...huhuhu

    ReplyDelete