Sunday, September 18, 2011

moment :: KAWAN=FRIENDS=SAHABAT=FAMILI

my d90 first snap























alo2,da lama da xupdate blog.modal opening yang sama jea.hahaha.

ha!! blog ni da ada gmbar balik selepas beberapa bulan xada gambar.

gambar ini diambil pada waktu subuh selepas sampainya baby baru saya..oh yeah!! baby baru

tapi hari ni sebenarnya saya nak tulis pasal persahabatan..:(

dulu masa kecik2 saya selalu kondem apabila lihat orang dewasa begaduh,xthu sbb ape tngok2 gaduh,bagi saya semua tu mengarut,bergaduh pasal duit,harta dan sebagainya

tapi sekrang sata sedikit sebanyak da merasai ape yang orang dewasa yang saya anggap xde adab dulu begaduh..

saya rasa sangt bodoh apabila ada yang bergaduh sebab wang yang xthu mana pucuk pangkalnya,

paling biasa bagi remaja sekrang begaduh sebab berebut kekasih, saya xthu kenapa adanya pergaduhan mcam ni

lepas tu begaduh sebab xpuas ati yang xthu ape2,dari mana datangnya  xpuas ati pun saya xthu,

then ada pula yang terlalu stres hingga kan semua kawan2 di kondemnya,xnak dngr nasihat pula tu


kawan2,tolong lah berbaik2 balik,saya merayu.xkira lah kawan saya ke,kawan orang lain ke,dan ape2 yang nama kawan aja..

xnak lah ada konspirasi lagi,xperlu nak buat2 group,yang ini group y ni,yang tu group y tu.

dulu jumpa sama2 berhingus,skrng masing2 sama hal,xnak mcam tu yea KAWAN.

2 comments: