Tuesday, November 15, 2011

lampu gantung orang


 orang kayu itu ibarat aku, kalau bukan ibarat aku,ibarat siapa lagi...hidup ku tergantung ibarat orang kayu tersebut tapi adakah anda tahu,hidup ku tergantung dan terumbang ambing,tapi ada cahaya yang selalu menerangi hidup ku.orang tua2 cakap ini adalah pertolongan tuhan unutk hambanya,tapi ku rasa hidup ku masih lagi tidak bersyukur,kadang kala ku leka dengan mainan dunia yang bersandiwara dengan megah nya dengan pelbagai corak lakonan yang memukau pandangan mata dan mengaburi pancainderaku unutk menidakan hati ku yang meronta2. aku hanya pelakon tambahan yang selalu mendapat watak kecil dalam sandiwara ini.dalam sudut kanan hati terbuku ucapan terima kasih kepada insan2 yang menerangi hidup ku walaupun aku berada dalam gelap.insan2 ini akan jaga ibarat tulang belakang ku yang teguh berada dimana aku berada. ku harap tali yang mengantungi aku itu rapuh dan putus bagi aku berdiri dngn tapak kakiku yang kering ini..:)

No comments:

Post a Comment