Wednesday, April 11, 2012

there's life everywhere

berjalan dan terus berjalan,
hati gundah gulana,singgha mium kopi,
minum kopi americano,
keluar kedai,
duduk depan kedai basikal buruk,
melihat seorng pak cik bermain intrument,
ada 4 smua nya,
uncle itu mnujukan bakatnya bermain intrument,
'aku mendengar,
bagaikan tahu isi hati ku,
terus mengelamunkan aku,
dengar latar belakang dinding penuh dengan signboard lama,
beliau terus menjatuhkan air mata ku,
dalam kesedihan,
ku rasa kegegaran,
x kuendahkan,
aku terus mengelamun dalam dunia ku sendiri,
smua orang kalut brteriak,tapi aku hanya hati yang berteriak,
beteriak sepuasnya,
senyman ku xboleh xrealitikan,
xboleh dieralitikan,
aku punya hanya cinta,dia punya hnya wang
mana satu dipilih,itu terpulang.
aku punya air mata,dia punya kegmbiraan,
jadi pilihlah.

No comments:

Post a Comment