Thursday, April 7, 2011

confession :: konklusi sem II

hai semua,da lama xupdate blog kan,hu3.rindu menulis..kih3.....apa yang saya ingin cakap sekarang tentang kehidupan sem II di sini,hu3. segala benda belaku nampak elok tapi ada ketika-ketika nya saya rasakan amat perit disini (sebenarnya ini asam garam hidup di negeri orang) tapi saya gembira disini tapi kadangn kala saya rasa mahu hidup seperti dulu bebas dari masalah tapi saya sedar bahawa hidup susah dahulu baru dapat hidup senang,kalau hidup senang  jea manajang kompem2 lah xmatang jadinya diri saya ini.berbekalakan berapa bulan lagi umur nak dapat kunci kebebasan (key of freedom) saya menharapkan diri saya ni lebih matang dengan tanggungjwab yang saya akan pikul sem depan bagi meneruskan legasi terdahulu dan menyokong kawan2 saya  yang memikul tugas yang berat. 4 bulan ni memang perit bagi saya kerana pelbagai sebab disini tapi dengan sokongna orang yang memahami hati dan jiwa saya ni saya kuatkan diri bagi cabaran ini.terima kasih kepada individu2 ini yang saya kasihi sangt2. beberapa hari lepas saya mengalami rasa menyesal yang amat sangt dengan diri saya kerana tidak mampu mengunakan peluang yang terbuka luas kepada saya suatu ketika dulu di timur, sedikit sebanyak perasaan cemburu tu muncul tapi saya masih bersyukur kerana diberi peluang di sini.terima kasih kerana menyayangi saya walaupun di masa saya susah,terima kasih,terima kasih kepada semua.i'll waiting for youu


ini abah nan..kih3
Dekan School of Communication

No comments:

Post a Comment