Wednesday, August 24, 2011

moment :: syukur

hari ini,
pagi ini,
selepas bangun tido,
selepas mandi,
mood aku spoil..
rasanak marah,
sakit ati....
melihat kelibat orang tua beruniform biru y dahagakan duit,
beberpa minit kemudian,
hati aku sejuk bila tengok senyuman pagi yang dilemparkan oleh seorang yang bernama guard di tempat kerja.
kemudian,
aku melihat
seorang bapa membawa anaknya nya ke mall
semata2 unutk beli secawan mcflurry oreo
dengan motosikal
bahagianya aku tengok,
xkaya tapi bahagia,
xde masalah
kemudian
aku lihat sepasang kekasih,
seorang remaja membawa kekasihnya,
ke mall
hanya untuk beli sarung handset baru,
bahgianya aku tengok
kekasihnya sangt gembira dapt barang y kecik saja
xkaya tp gembira tnpa masalah
kemudian aku lihat seorang bapa bawa anaknya beli sayur,
sempt lagi bergurau2,
bahagianyha aku tengok
xkaya tapi bahgia
semua ini berlaku
hanya ditempat letak letak moto
semua y aku cakap berlaku ditempt letak motor
tempat letak motor
tempat letak motor

6 comments:

  1. kau update entry pun dekat tempat letak motor ke kimi? hehe. weh, mana gambar? =( nak tengok. dan kenapa kau ada idea nak update? aku takde idea lgsung ni.

    dan kau buang la word verification tu. sebab susah stiap kali nak komen aku kena masukkan word ape ntah. hehe. titew tayang tawak.

    ReplyDelete
  2. hahahaha..ni ak saja2 jea.hehehehe...ak xreti nk buang lah awk..hehehe..titew pun syg awk jugkk..kih3..<3..(memang kena cap gay da ni)hahahah

    ReplyDelete
  3. hahaha. ala..ko tgk kat bahagian setting tu ha...ada, ko cari sampai dapat. Kalau tak aku banned. hahaha.

    ala...peduli apa orng cakap. biarkan darah ni mengalir bersama. pedih. tapi sedap. hahahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaa..ak da disable....cer try tngok.kih3..perhatian kami bukan gay..kami da ada awek..kh3

    ReplyDelete