Sunday, December 18, 2011

aku dan rokok



maaflah kalau entry kali ni macam haram...aku cuma nak berluah perasaan kerana xada tempat aku nak luahkan.semua orang ingt aku happy tanpa masalah tapi aku happy dengan sangt banyak masalah.hanya tuhan tahu apa masalah aku,aku cuma penat dengan penipuan,aku penat dengn harapan,aku penat dengn segalanya,aku tahu kau gembira disana,aku tahu,aku pun rasa aku xdiperlukan,.aku tahu dan aku tahu.tempat aku paling senang bercerita ialah disini dan sekotak benda yang korang labelkan bahaya.mereka xboleh bercakap tapi mereka buat aku lupakan seketika masalah aku. semua orang benci rokok,dalam diri aku pun benci tapi rokok yang teman aku.aku pegi daki bukit pun dia teman,aku sampai puncak pun dia masih teman aku dan aku mengatakn rasa puas aku mendaki kepada rokok yang korang cakap bahaya.adakah aku gila,gila seribu bahasa? xkan korang kata gila bila berada ditempatku. rokok aku xley begembira dengn orang lain....itu saja aku tahu...

No comments:

Post a Comment