Friday, December 30, 2011

Photography Club of USM

Post kali sedikit macam promosi lah, sejak setahu setengah yang lalu,saya telah join 1 kelab yang amat saya suka iaitu kelab fotografi, kerana saya suka sangat fotografi tapi saya xada basic fotografi yang saya ada cuma gadjet jea, tpi xthu guna. lepas tu saya mengharapkan adalah kelab macam ni kat sini tapi pada awalnya xada, lepas tu adalah sinar harapan sikit sebab dierang buka booth untuk pendaftaran ahli kelab n saya pun join dengan zero knowledge. lepas tu banyak yang saya belajar, walaupun amik masa yang lama unutk faham kerana pembelajaran tidak lah formal tapi hasilnya saya faham lah tentang fotografi.

sekarang telah masuk akhir sem 3 saya disini dan saya telah bersma kelab ni selama 3 sem, sem 3 ni juga membawa satu kejutan bagiku,kerana menjadi ahli yang aktif dalam kelab ni, sebelum tu nak mintak maaf dengan abang ydp,abang nydp,kakak s/u,kakak s/u kerja, kakak bendahari sebab tulis yang buakn2 pasal kelab ni.haha..tidak ketinggaln juga dengan abang penasihat..haha

apa2 pun korang boleh join kelab ni dan join group dengan klik sini Kelab Fotografi USM .
anda boleh share gambar anda disitu dan akan berlakulah sesi komen mengomen dan anda juga boleh komen hasil orang lain unutk tujuan meningkatkan ilmu fotografi masing2.

saya suka kelab ni,anda bila lagi.
                                                                                                                            ajk promosi
                                                                                                                                 kimi

No comments:

Post a Comment